Här om dagen dampt det ner ett brev i brevlådan, en inbjudan till min son (född -08) att börja spela Hockey i den lokala hockeyklubben. Jag la undan brevet då Hockey inte är en sport jag känner någon som helst längtan till. Min bild av hockeyn är, evigt kånkande på utrustning, kvällar och helger i en kall ishall, tidiga elitsatsningar…

Men så öppnade jag ändå brevet och fick se ett exempel på utmärkt personlig och inkluderande marknadsföring. Otroligt snyggt, kanske dags att omvärdera min bild av hockeyn. Frågan är bara om jag vågar visa brevet för sonen, den kommer tala direkt till hans hjärta 😉

Här är en bild av brevet jag fick (klicka på områden i bilden för kommentarer):

När jag vänder på bladet finns information på 6 olika språk (Engelska, Serbiska, Arabiska, Somaliska, Persiska och Albanska)!

wpid-wp-1442648828950.jpg

På baksidan av brevet finns information på 6 olika språk, snyggt!

Categories:

No responses yet

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *